Assaig de la cantata La gallinada a l’escola Riu Segre

Aquest trimestre els/les alumnes de 5è curs vam anar a l’escola Riu Segre juntament amb la mestra de música Eva i les tutores Neus i Mireia per a fer un assaig conjunt d’una part de les cançons de la cantata “La gallinada”.
De bon matí, vam marxar caminant cap a l’escola del barri de Pardinyes “Riu Segre”. Vam anar al pavelló on ens esperaven els/les alumnes de 5è del Riu Segre i els seus/ves mestres.
Primer de tot ,la mestra de música Marta Badia, ens va donar la benvinguda i per trencar el gel entre els/les alumnes dels dos centres, va dinamitzar uns jocs de moviment i coneixença amb unes músiques molt boniques.
Després vam començar l’assaig d’unes peces de la cantata. Les cançons ja començaven a sonar força bé!

Moltes gràcies a l’escola Riu Segre i a la Marta Badida per l’acollida i per la vivència.