6è COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE

El dia 1, 2 i 3 de juny els nens i nenes de 6è vam anar de colònies al Delta de l’Ebre. Va ser una experiència inoblidable, ja que des de 2n no anavem de colònies.

El primer dia vam anar amb autocar fins al Port de l’Ampolla, allà vam esmorzar i ens vam banyar a la platja “Els pinets”.

Per dinar vam anar a l’alberg de Poble nou i vam anar a fer una excursió amb vaixell per la desembocadura. Durant el trajecte, vam observar ocells amb els prismàtics i vam escoltar les explicacions de la monitora.

Seguidament, vam anar cap a l’alberg l’Encanyissada a Poble Nou, la nostra casa durant 2 dies. Allà vam berenar, vam buidar maletes i vam sopar. Per la nit, vam realitzar un gimcana on havíem de descobrir noms de carrers del poble.

Al dia següent, vam fer un trajecte amb bicicleta per les llacunes de la Tancada i el Trabucador, on podíem fer parades pels miradors i observar d’aprop la fauna que hi hàbit. Abans de dinar, vam anar al museu Món Natura a experimentar amb la Perxa, a conèixer com eren les Salines abans i a observar diferents aus.

Per la tarda vam anar a la platja, ens vam banyar i vam fer un LandART.

Per finalitzar aquell fantàstic dia, vam ballar moltíssim a la Discomòbil i vam fer teràpia en grup.

L’últim dia, vam anar caminant fins l’Encanyissada on vam fer una experiència agrícola. Vam fer d’arrossaires i vam sembrar arròs com es feia abans.

Hem gaudit moltíssim d’aquestes colònies i desitgem que us agradin les imatges i vídeos d’aquesta fantàstica sortida.

Galeria de fotos i vídeos