2a Trobada esportiva PCEE Segrià

El proppassat divendres 29 d’abril va tenir lloc la 2a trobada esportiva del Pla Català de l’Esport a l’escola ( per primer cop , nosaltres participem ) a diferents indrets del barri de Pardinyes.

La jornada consistia en set estacions on els i les alumnes de deu escoles del Segrià feien un seguit de proves i jocs esportius sota el control i ajuda d’alumnes de l’institut Guindàvols de Lleida. Tot seguit fer la foto de corresponent i anar al Parc de La Mitjana a dinar.

Les proves eren: Zumba (escola Riu Segre), Dodgeball pavelló Pardinyes), korfball (pavelló Pardinyes), petanca/bitlles catalanes (Club Petanca La Mitjana), 3 en ratlla/prepitxi (camp de futbol Pardinyes), Ultimate (camp de futbol Pardinyes) i futbol/handbol (camp de futbol Pardinyes).

La jornada va ser tot un èxit, va fer una temperatura adient i tothom es va comportar en una línia de cordialitat i companyonia espectacular. Els mestres d’Ef organitzadors vam quedar molt contents i satisfets amb tot plegat.

Cal agrair molt efusivament als clubs de futbol de Pardinyes, al pavelló i sobretot al club de Petanca per la seva col·laboració i per cedir les seves instal·lacions a tantes persones.

Moltes felicitats!

Equip EF escola La Mitjana.

Aquí podeu veure més fotos:

1. Txell

Felicitats per l’organització d’aquesta activitat.
    Segur que van gaudir molt de l’esport i dels companys de les altres escoles.
    Enhorabona!!!