Xerrada donació de sang

El passat dijous 23 de febrer els i les alumnes de quart de primària vam fer una xerrada a càrrec de Laia del Banc de Sang de Lleida.

En aquesta xerrada ens van explicar les funcions de la sang, els diferents tipus de sang i de què està composta.

També ens va ensenyar a partit de quina edat podem donar sang i el pes necessari. Sabeu que si peses menys de 50 kg o estàs embarassada no pots donar sang? Ignoràveu que és molt important hidratar-se després de donar sang i haver menjat abans?

Finalment vam poder veure el qüestionari, les bosses de sang, els tubs que s’utilitzen i vam saber que es fa amb ella a través de vídeos.

Va ser una experiència única!

Aprofitem per dir-vos que el proper dia 16 de març al pavelló de l’escola podreu donar sang i col·laborar amb nosaltres. Som-hi! Us hi esperem!