Visita Agents Rurals

El passat dia 4 d’octubre van venir els Agents Rurals a l’escola per a fer-nos una xerrada sobre animals exòtics aquàtics, i els van comparar amb els que viuen al nostre territori.

Els exòtics poden fer mal als que viuen aquí. Els exòtics poden portar malalties i a la llarga fer-los desaparèixer.

Ens van portar la closca del cargol-poma, i unes petxines grans i d’altres de petites, i ens van dir que les petites es menjaven a les grans!!

Per acabar, van portar un esparver (una mena d’àguila petita) per a alliberar. El van soltar a l’hora del pati, i així tots els nens i nens de l’escola el van poder observar. Va ser molt vistós; però hi va haver un petit problema: que l’esparver no va anar cap al parc de la Mitjana, sinó en direcció cap a la ciutat. Però igualment va ser molt divertit!!

Alumnes de 6è