TROBADA ESPORTIVA 4t

El dilluns 15 d’abril va tenir lloc al Pavelló municipal de Pardinyes la trobada esportiva anual del Pla Educatiu d’Entorn amb l’alumnat de 4t.

Les escoles participants van ser: Escola Alba, Escola La Seu Vella, Escola Pardinyes, Escola Príncep de Viana, Escola Riu Segre i Escola La Mitjana.

La jornada esportiva va tenir lloc dins el pavelló amb un seguit d’onze estacions i jocs on els/les alumnes cada 10-12 minuts anaven canviant. L’alumnat que va participar va estar en tot moment actiu i amb moltes ganes de passar-ho bé.

Aquí us deixem un recull d’algunes fotografies de la trobada.