Tothom pot escriure poesia?

“Como una mariposa él en mi regazo reposa” aquest va estar un dels començaments de les poesies que la Núria, la mare d’un dels nostres alumnes va llegir-nos el dilluns dia 26 de febrer.

Núria, va començar a escriure des de ben menuda a les seves llibretes escolars tot allò que sentia, això la va ajudar a treure els sentiments que portava dins a la vegada que gaudia d’aquesta tipologia textual a vegades una mica desconeguda pels nostres alumnes.

Uns anys més tard, l’any 2008 va publicar un llibre amb un recull de poesies que van des de la seva infantesa, adolescència fins l’actualitat.

Gràcies a la visita de la Núria els nens i nenes de l’escola van poder veure la bellesa de la poesia, entendre-la a la vegada que  van poder gaudir de la lectura de diferents poesies escrites per l’autora i altres escrites pel propis alumnes.

A més a més, d’aquesta gran xerrada l’autora ens va regalar i dedicar un dels seus llibres “Ante el abismo”.

Moltes gràcies Núria, ha estat una experiència molt enriquidora!