SORTIDA AL MUSEU MNATEC DE TERRASSA

El passat 4 de Març els alumnes de 6è de l’Escola La Mitjana vam anar d’excursió al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, de Terrassa. També conegut com el MNACTEC.

El trajecte el vam fer amb autocar i va durar dues hores, les quals van ser molt entretingudes. A l’arribar, vam esmorzar i ens vam dividir en dos grups per fer la visita i el taller.

Un grup va fer la visita al Museu on vam trobar: màquines simples i compostes, l’interior d’una nau espacial, una exposició de vehicles, una maqueta de ferrocarrils, una exposició d’ordinadors i videojocs d’abans, màquines tèxtils, una cabina de ràdio com Catalunya Ràdio i vam tenir l’oportunitat d’entrar a un planetari.

L’altre grup mentrestant va fer un taller de Leonardo Da Vinci. Ens van ensenyar les màquines que havia dissenyat i vam haver de construir un pont amb pals. Per acabar, vam construir unes cúpules  amb fustes i vam jugar en elles.

Va ser una sortida molt interessant.