Matemàtiques manipulatives 6è

Aquest trimestre a l’escola i també a 6è, hem començat a fer mates d’una manera diferent.

Al nostre curs, cada divendres fem mates manipulatives. Consisteix a jugar a diferents jocs que fan treballar la nostra ment, a través d’estratègies, habilitats… A més fomentem el treball col·laboratiu, ens adonem que si fem un error també és aprenentatge, explorem diferents vies de solucions.

A vegades juguem a escacs, d’altres a un domino de multiplicacions i divisions, així com sudokus i altres jocs de taula i d’aplicacions a l’ordinador.

Aquest trimestre ens ha agrada molt el Gravitrax, Bloqus, cartes del virus, etc.

Alumnes de 6è.