INFO-K a 5è!!

El primer dia d’escola ens va visitar TV3 i va entrevistar uns quants nens i nenes. El dimarts vam veure un info-k de com havia anat l’escola el primer dia a altres nens i nenes i arran d’això vam decidir fer nosaltres el nostre info-k personalitzat!! Us deixem amb els videos!

Esperem que us agradin i que tingueu tots i totes un bon inici de curs!!

1. Mònica

Ep! Noies i nois de 5è! Com heu crescut, m’enrecordo de tots vosaltres quan estàveu a infantil….
    Us volia dir que m’han encantat els info-K. M’ha agradat molt escoltar les vostres opinions i emocions dels primers dies D’ESCOLA. La veritat és que les/els mestres també estàvem com vosaltres aquells dies: nerviosos i emocionats però amb moltes ganes de començar i de veure els nostres alumnes per construir amb il·lusió aquest curs tan diferent.
    Una abraçada per a totes i tots
    MÒNICA