ENTREGA DE PREMIS AFANOC

El divendres 18 de febrer va venir la coordinadora de l’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya) a fer entrega d’un premi a una companya de 6è A, la Sara Pérez.

La nostra companya va guanyar un primer per la realització de la Mandala de l’any passat, que la va realitzar representant els colors de l’AFANOC.

A l’entrega del premi van assistir: la responsable de l’AFANOC de Lleida, tres representants de la Diputació, el pare i la mare de la Sara, la directora de l’Escola la Mitjana i l’alumnat de 6è A.

La Victòria Cano (coordinadora de l’AFANOC) ens va explicar què és el càncer infantil, què fan en l’associació, com tractar els companys o les companyes que poden patir càncer i  les activitats de sensibilització que proposen a les escoles. Per acabar, ens va ensenyar un vídeo per conèixer la casa dels Xuklis. Aquesta, és un habitatge temporal que acull a infants i adolescents amb càncer i les seves famílies mentre duren els tractaments.

Per últim, van fer entrega de tres gorres dissenyades per la Japonesa “Mari Ito” i material dels Xuklis a la Sara Pérez i a la directora. Aquestes gorres són les que posen a la venda per participar en la festa “Posa’t la Gorra”, que enguany se celebrarà el proper 27 de Març al Turó de la Seu Vella.

Us recordem que des de l’AFA Escola La Mitjana es venen gorres. Us animem a totes les famílies a participar-hi!

Alumnes de 6è A