Ens visita TV3

Benvolgudes famílies!!

El dilluns 14 de setembre ens va visitar a l’escola TV3!!

Quan van arribar estàvem molt nerviosos… van entrar a la nostra classe i van entrevistar a alguns companys i profes fent preguntes relacionades amb la tornada de l’escola i com portàvem aquest retorn amb les noves mesures a causa de la Covid-19.

Després van gravar el telenotícies a la nostra escola! Estem molt contents d’haver sortit a les notícies, va ser un primer dia d’allò més interessant!

Van estar molta estona gravant-nos, però quan va sortir a la tele vam veure que van tallar algunes de les gravacions i alguns companys i companyes ens vam quedar amb els ganes de sortir a la televisió!

Us deixem les fotos!

Us esperem a la següent notícia!!

Aitor i Davide