DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener vam celebrar el dia escolar de la No Violència i la Pau a l’escola.
Durant el dia vam estar preparant diferents activitats en referència al dia de al pau.
Els nens i nenes de 6è vam preparar una coreografia amb la cançó de “Caminem lluny” de Doctor Prats, per a després ballar-la davant de tots els nens i nenes de l’escola.
Els delegats i delegades de 6è van llegir el manifesta sobre la pau davant de tots els nens i nenes.
També, vam gravar un programa de ràdio especial sobre la Pau. El podeu tornar a escoltar al web de l’escola!

Ens ho vam passar molt bé tots junts.

Aina i Maria