CELEBREM EL SANT JORDI 5è

Aquesta setmana hem realitzat diferents activitats culturals i literàries per celebrar Sant Jordi.
Com ja sabeu tota l’escola hem realitzat el projecte transversal “Dones KM0” i hem preparat una exposició, del treball fet pels alumnes, al hall de l’escola i una revista amb un recull molt interessant de tot aquest Projecte. Així, algunes de les activitats que hem fet les veureu recollides en aquesta mostra de fotografies: manualitat de Sant Jordi, l’intercanvi de llibres, també hem comentat i llegit la revista d’escola del Projecte transversal Dones KM.0, hem fet lectures de contes d’aquesta tradició tan nostra com és Sant Jordi i finalment, hem tancat la jornada festiva a l’escola amb un berenar ben dolç, coca amb xocolata que ens ha preparat l’AMPA, què bona!