AUDICIÓ DE PERCUSSIÓ LLATINA

El dijous dia 9 de febrer els i les alumnes de 6è de primària han anat a l’Auditori Enric Granados de Lleida a l’espectacle que va oferir la companyia lleidatana Art&Shock, formada per gent amb experiència dins del món de les arts i que s’interessen especialment per la cultura popular, la qual ajuda a entendre la identitat i l’evolució dels pobles.
El taller de percussió llatina, amb l’espectacle ritmes d’anada i tornada, que han ofert a l’alumnat escolar de sisè de primària, on, durant un hora, hem anat fent un viatge per tota llatinoamèrica. Així doncs, descobrint nous estils musicals i instruments tradicionals de cada país, hem après la cultura, la història i les tradicions a través de la música. La música, esdevenia, llavors i, encara ara, un mitjà de comunicació, d’expressió, una crida dels pobles, una manera d’alliberar-se de les pressions polítiques i socials de l’època. En definitiva, per a aquelles persones la música formava part del seu estil de vida i així ho demostraven en les seves cançons.
Per a l’alumnat ha estat una experiència única on han après i sentit a través de la música.