Assaig cantata La Gallinada

Els i les alumnes de 5è, el dimarts dia 21 de febrer vam anar a l’Auditori Enric Granados a assajar per la cantata La Gallinada juntament amb les escoles del Riu Segre i Príncep de Viana. En aquest assaig vam poder aprendre tècniques de respiració previs al moment de cantar i, a més, vam fer un repàs de la majoria de les peces musicals que conformen la cantata.

Tot i que encara ens queda algunes setmanes per la gran estrena, l’alumnat ja va poder intuir la magnitud de l’acte i com sonen totes les cançons amb piano i altres escoles cantant.

Sens dubte, va ser una experiència profitosa i, ja tenim ganes que arribi el dia 17 de març perquè es pugui estrenar i es vegi el resultat de setmanes i mesos d’assaigs i nous aprenentatges.