Activitats Setmana de Sant Jordi

Els alumnes de 4tA hem estat gravant els vídeos del projecte “DonesKm0” perquè el dia 22 d’abril presentem la revista a tota la Comunitat Educativa en motiu de la Diada de Sant Jordi.

Vam veure els vídeos de tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è i ens hem adonat que tots i totes ens hem esforçat molt i que eren molt interessants, elaborats, bonics i educatius.

Dimecres vam anar a veure l’exposició del Projecte a l’entrada de l’escola i es notava l’esforç invertit perquè estava molt decorat, relacionant cada un dels estands amb la dona que van estudiar, fins i tot era divertit i sorprenent. Ens vam trobar dins d’un museu en miniatura.

Divendres vam fer un intercanvi de llibres. Així podrem gaudir de la lectura amb llibres que han portat les nostres companyes i companys, podent aprofitar llibres que ja no volem. D’aquesta manera no consumirem tants llibres nous i respectarem el medi ambient.

El conte “Mare meva quin carrer!” va ser una de les activitats que vam llegir a les classes de 4tB, 5èA i 5èB.

Els alumnes del Club de Lectura van anar a explicar poemes als nens i nenes de 2n i 3r.

Des d’art vam fer un punt de llibre amb una rosa per representar la tradició de Sant Jordi amb el Llibre i la Rosa.

Per acabar la setmana amb la celebració de Sant Jordi, hem gaudit de coca amb xocolata de part de l’AFA.

Ha estat una setmana fantàstica i interessant!!

Alumnes de 4tA