Activitats de la castanyada 1r

Aquest curs tot serà diferent, avui hem celebrat la castanyada, menjant panellets al matí per esmorzar, fent activitats al voltant del tema, i a la tarda hem fet una gimcana per ajuda la pobra castanyera que no recordava com s’havia de vestir per anar a la parada.

També des de fa dies que haviem treballat la cançó de la Rumba de les Castanyes. Hem fet un vídeo perquè veieu que bé que ballem!!!

A més a més, aquesta tarda hem tingut una grata sorpresa. La Castanyera ens ha enviat una carta!!!! Ens ha proposat realitzar una gimcana perquè l’ajudéssim a recordar quina roba s’ha de posar. Ens hem organitzat amb 5 grups. Hem buscat castanyes per l’escola, on hi havia una paraula amagada (nom d’una peça de roba de La Castanyera). Un cop esbrinada la paraula havíem de fer un trencaclosques amb la imatge de la peça.

Ha sigut una Castanyada diferent, però ens ho hem passat molt bé.

Aquí us deixem algunes fotografies!

1. Diana

S’ho han passat molt be amb la gimcana, sol surtir de l’escola ja ens ho explicaren. Molt xula la Rumba de la Castanyera. Gràcies x compartir-ho amb els papes! ❤