A 4t ens visiten els AGENTS RURALS

L’alumnat de 4t vam rebre la visita dels Agents Rurals, la Montse i el Josep. Vam compartir una interessant estona coneixent la seva feina com a Agents Rurals, aprenent dels espais naturals i de la importància de la cura de la fauna i de la flora que ens envolta, així com del respecte pels boscos evitant qualsevol mena de contaminació. Al final, vam poder gaudir d’un moment molt alliberador, mireu mireu, inexplicables les sensacions!!
L’alumnat de 4t enviem aquest missatge: ÉS NECESSARI CUIDAR EL NOSTRE ENTORN i RESPECTAR ELS ECOSISTEMES!!