Salt de Llargada 6è.

L’atletisme és un esport molt important en l’àmbit de l’educació física i de la resta de la vida quotidiana. És un contingut que treballem any rere any a l’escola i el potenciem en les seves especialitats.

El salt de llargada com a prova específica necessita d’un sorral i d’unes instal·lacions adequades. A l’escola no en tenim i per això aprofitem el parc de la Mitjana de Lleida per poder realitzar la prova dins el sorral del costat del llac.

L’alumnat i els mestres de sisè vam treballar el salt de llargada i vam gaudir del parc en aquest primer trimestre. Cal destacar les bones marques en general i a part el dia tant fabulós que ens va fer.

Per últim agrair a les tutores que ens poguessin acompanyar en les seves hores lliures i molt especialment de poder fer fotografies captant el moment del salt.

Francesc.