6è ANEM DE COLÒNIES AL DELTA!!!

Els dies 10, 11 i 12 d’abril, els nens i nenes de 6è vam anar de colònies al Delta de l’Ebre. Va ser una experiència inoblidable!

El primer dia vam anar amb autocar fins a la Platja del Trabucador, allà vam esmorzar, vam fer l’activitat LAND ART (de caràcter artístic, col·laborativa i a través del joc) i, a més a més, ens vam poder banyar!!!  En acabar, vam anar cap a l’alberg l’Encanyissada a Poble Nou, la nostra casa durant 2 dies, vam deixar les maletes i encara amb molta energia, vam fer un trajecte llarg amb bicicleta per les llacunes de la Tancada i el Trabucador, passant pels miradors i observant de prop la fauna que hi habita. Ens quedava una caminada a peu de tornada a l’alberg, gaudint de la vesprada. Dutxes i a sopar, quina gana! Per tancar una jornada tan intensa, a la nit vam realitzar una gimcana on havíem de descobrir noms de carrers del poble.

Al següent dia, vam anar a fer una excursió amb vaixell per la desembocadura. Durant el trajecte, vam observar ocells i vam escoltar les explicacions de la guia. Després de dinar a l’alberg del Deltebre, tocava anar cap a l’espai Món Natura a experimentar amb la Perxa, a conèixer com eren les Salines abans i a observar diferents aus. El Goyo, la Eli i el Jordi, ens van fer unes explicacions molt interessants i vam fer un tastet de sal, mireu quines cares!! Per finalitzar el dia, vam ballar a la Party Dance, quins ballarins i ballarines hi ha a 6è!!

L’últim dia, vam poder veure la Badia del Fangar, en aquest punt vam poder observar detingudament les muscleres i l’interior de la Badia. També vam tornar a dinar a l’alberg del Deltebre. Finalment, tocava acomiadar-nos del Delta, hem gaudit moltíssim, gràcies i fins a la propera!