Salt de llargada 5è.

L’atletisme és un esport molt important en l’àmbit de l’educació física i de la resta de la vida quotidiana. És un contingut que treballem any rere any a l’escola i el potenciem en les seves especialitats.

El salt de llargada com a prova específica necessita d’un sorral i d’unes instal·lacions adequades. A l’escola no en tenim i per això aprofitem el parc de la Mitjana de Lleida per poder realitzar la prova dins el sorral del costat del llac.

L’alumnat va anar en dos dies diferents per tal de poder gaudir de les instal·lacions del parc de la Mitjana.

Per últim agrair als mestres tutors que ens poguessin acompanyar en les seves hores lliures i molt especialment de poder fer fotografies captant el moment espectacular del salt, a la Leire i al Ton pel muntatge del vídeo final.

Francesc.