L’hort de l’escola… by 5è!!

Aquest any l’hort de l’escola serà un dels projectes dels i les alumnes de cinquè. Tot i que tota l’escola és responsable del seu manteniment i la seva cura, són els representants de cinquè que directament fan més accions.
El primer de tot és la seva neteja, tot i que durant l’estiu ha tingut un manteniment continu, un espai viu com és l’hort sempre necessita de moltes hores i moltes mans per tal que pugui estar ben net. La neteja va ser un dels primers exercicis que vam realitzar i el vam deixar preparat per tal de poder cavar i plantar.
Un cop preparat l’hort va ser hora de poder cavar als cavallons i plantar espinacs. L’energia de l’alumnat, la força de les eines i el bon fer global, van permetre deixar un planter espectacular.
A veure si surten!!
Finalment va ser el torn de les olives…. Properament al blog!