VENIU A VISITAR CARDONA!

DESCOBRIU EL POBLE MÉS BONIC DE CATALUNYA!

Voleu descobrir els secrets de la sal? Estàs avorrit i no saps que fer aquest cap de setmana?

Visita Cardona!

Pensa que potser amb un dia no en tindràs prou per fer totes les activitats que et proposa aquest poble. Busques un hotel en un poble molt bonic? Vols fer rutes interessants?

Si voleu una experiència divertida per a totes les famílies podeu venir a Cardona. Aquest poble té dos llocs molt emblemàtics:

• El Castell de Cardona és un monument molt antic i històric on us podreu allotjar.
  • Les seves mines de Sal que són interessants, històriques i per totes les edats. El Castell, actualment transformat en un hotel, es va construir amb els diners obtinguts de la sal. Amb la visita a les mines aprendràs moltes curiositats de l’antiga Cardona, els seus guies són molt amables els quals us faran uns tallers molt divertits. Tingueu en compte que l’explotació de la mina de sal és l’excavació més profunda que s’ha fet mai en una mina.

Aneu a Cardona, podràs visitar el Castell i la Mina de Sal!

Esteu de sort, podreu gaudir d’una bonica experiència!

Ah! Recorda de portar-te una jaqueta per visitar les mines, a dins i fa una mica de “frescoreta”… i vigila les estalactítiques, no te’n caigui alguna a sobre!!

Si creus que amb tot això que t’hem explicat no t’han agafat ganes d’anar-hi… et pots fer una idea de com pot ser aquesta sortida, consultant les nostres fotos que vam fer durant l’excursió amb l’Escola La Mitjana.

Alumnes de 4tA

1. Pares de Imran

És molt interessant i molt currat, hauré de buscar alguna marca famosa perquè els hi feu promoció.
    Segurament jo també passi per allà alguna vagada perquè m’heu convençut.

2. Família Caelles

Hola, nosaltres ja haviem visitat Cardona i ja li vam dir a la Miriam que s’ho passaria molt bé i aprendria moltes coses. És un indret molt bonic !!!