SORTIDA A LA PAERIA

El dia 7 de març hem fet una excursió a la Paeria. Quan hem entrat a la Paeria hem vist els vitralls que són impressionants, coloristes i criden molt l’atenció.
Hem visitat la Morra que és una masmorra on tancaven els presoners condemnats a mort. Hem anat a visitar l’arxiu i allà hi havia l’armari amb els arxius antics que tenia 5 claus per poder-lo obrir.
Ens han explicat una llegenda que explica com es va formar l’escut de la flor de Lis de Lleida.
També hem visitat la sala de plens on els polítics parlen i prenen decisions sobre la ciutat. Allà també s’hi fan celebracions nupcials. Hem après moltes coses.
Alumnes de 4t

Alumnes de 4tA