Sortida a Utxesa

El dijous 4 de març els alumnes de 3r de l’Escola La Mitjana vam anar a Utxesa a realitzar l’activitat “Les plantes de secà: de les abelles fins a les arrels”. Un cop allí vam realitzar dues activitats. Una tractava d’identificar diferents plantes de secà i reconèixer algunes flors i insectes pol·linitzadors. L’altra consistia en dues manualitats: una flor i un insecte.

En ho vam passar molt bé i vam poder gaudir d’una paisatge idíl·lic.

1. Èlia Mateu Gabernet

Quan vam anar a Utxesa m’ho vaig passar molt bé amb el Stif,la Florindia,el Manel,el Joancarles,la Dolors i la Roser.
    Quan ens vam quedar amb la Florindia vam fer un pol·linitzador i una flor.
    Amb el Stif vam anar a veure plantes va ser molt divertit perque vam veure abelles i papallones pol·linitzan una flor i quan vam tornar vam dinar i vam jugar molt.

2. Ian Manzano

Hola, soc l’Ian, em va agradar molt anar a Utxesa; sobretot fer l’activitat de les flors amb el Manel i fer l’abella de manualitat. Tambe em va agradar estar amb els meus amics.