Connexió en directe Code Week

El dimarts 19 d’octubre els alumnes de 3r de l’escola vam participar en l’activitat “Dissenya la teva mascota” dintre de la jornada lúdica que va organitzar el Departament per promocionar  la Code Week.

Al llarg del matí vam treballar amb l’Scratch per crear la nostra mascota interactiva. Podíem canviar el personatge i tots els complements (ulleres, ulls, cabell, nas i boca). A les 11:15 vam realitzar una connexió en directe per poder comentar la nostra proposta i donar pistes a altres centres que també hi participaven.

Us adjuntem l’enllaç de les diferents connexions. Si avanceu la retransmissió fins a l’hora i 12 minuts podreu veure als alumnes de 3r de l’escola.

Dissenya la teva mascota