2nA – VISITA IOLANDA ENJUANES

Els alumnes de 2nA hem rebut una visita de la Iolanda Enjuanes. Ella és la cap de l’Arxiu Municipal de Lleida i ens ha explicat una pila de coses molt interessants sobre la seva professió com ARXIVERA. És tota una experta en la història de la ciutat de Lleida. Hem gaudit molt de la seva visita a l’escola i esperem poder-li retornar visitant l’Arxiu Municipal de Lleida d’aquí unes setmanes.

Moltes gràcies per la visita Iolanda. Gràcies a tu ara ja som una mica més experts en com treballen i la importància de la vostra feina com a “guardians de la memòria”.