🗳️ Cloenda de la primera fase del projecte Involucra’t

Durant les primeres setmanes del curs, l’alumnat de l’Escola La Falguera va participar activament en la primera fase del projecte Involucra’t, dedicada a la campanya electoral i a la celebració de les eleccions de cada grup classe. Aquest procés va permetre als infants conèixer de prop els mecanismes de participació democràtica i viure en primera persona la importància del diàleg, el consens i la presa de decisions col·lectiva.

Els resultats de les eleccions van estar els següents:

  • 1r: Partit Papallona (Ona, Juan i Sol)

  • 2n A: Los Pulpitos (Aritz, Mario, Nil, Maria)

  • 2n B: Els Falcons (Nahia, Martí, Leo, Cèlia)

  • 3r: Cuidem la natura (Norah, Ïu, Tiago i Bruna)

  • 4t: Coalició entre Vaixells, Golden i Els Països (Leo, Paula, Biel, Bruna i Lia)

  • 5è: Coalició entre Falguersky i Els Programadors de La Falguera (Elena, Pol, Roc, Tanit i Damián)

  • 6è: Coaliació entre Les Falgueres Invencibles i Els Cinc Falguerins (Marina, Gerard, Abril, Agnès i Leo)

Amb aquesta etapa conclosa, el projecte continua avançant. Les primeres assemblees de classe ja han estat constituïdes i han iniciat el seu treball, recollint propostes i reflexions per millorar la vida de l’escola.

En les properes setmanes es durà a terme el primer Consell d’Infants, un espai on els representants de cada grup compartiran les seves idees i iniciatives, consolidant així el compromís de l’escola amb la participació, la ciutadania activa i la cultura democràtica.