Diagnosi

Per fer la diagnosi, s’han fet enquestes a l’alumnat, a les famílies i al professorat.

La participació de les famílies ha estat de gairebé el 50%, la del professorat del 92% i de l’alumnat del 90%.

Les eines utilitzades per fer la diagnosi han estat:

• Eina SELFIE (alumnat i docents): Es basa en el Marc Europeu per a Organitzacions Educatives Digitalment Competents (DigCompOrg) publicat el desembre de 2015. Està desenvolupada per la Unió Europea i ajuda als centres a fer una diagnosi sobre l’ús pedagògic de la tecnologia en un centre.
  • Enquesta (famílies): basada en la comunicació escola-famílies, la web del centre i l’ús responsable de les tecnologies.

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten els següents punts forts i punts febles segons diferents aspectes.

Alumnat
Docents