Consell escolar

(Data d’actualització 24/11/2023)

Resultats eleccions al Consell Escolar

Després de la votació per renovar els càrrecs al Consell Escolar, la Núria Vaquer i la Rut Viñas, han estat escollides com a representants del sector pares, mares i tutors.

Eleccions 2023

Calendari de les eleccions
Inici del procés: convocatòria eleccions i publicació cens electoral 30 d’octubre
Reclamacions dels censos electorals del 31 d’octubre al 3 de novembre
Resolució de les reclamacions i publicació dels censos electorals definitius 8 de novembre
Sorteig dels membres vocals de les meses electorals 8 de novembre
Constitució de les meses electorals Abans del 13 de novembre
Presentació de candidatures i sol·licituds per actuar com a supervisor fins al 10 de novembre
Publicació de les candidatures 15 de novembre
Votacions sector pares i mares o tutors legals 23 de novembre de 16:15h a 17h
Constitució del consell escolar 12 de desembre

Informació famílies eleccions 2023

Per a més informació podeu consulteu el web del Departament d’Educació.

El Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Està format per: el director, la cap d’estudis, un representant de l’ajuntament, cinc representants de mestres, quatre representants del sector pares i mares, un representant de l’AMPA i un representant del PAS.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica,…

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

El dia 14 de desembre de 2021, es va constituir el nou Consell Escolar del centre, després de les eleccions celebrades el passat 24 de novembre.

Manifest en defensa del model lingüístic de l’escola catalana

El claustre i el Consell Escolar de l’escola s’han adherit al manifest del Conselll Escolar de Catalunya en defensa del nostre model lingüístic.

(15/12/2021)