Competència digital docent (CDD)

Durant el curs 22-23, els docents de l’escola fan una formació en centre relacionada amb l’elaboració de l’estratègia digital de centre i de disseny de situacions d’aprenentatge amb tecnologia digital, per tal d’obtenir un nivell de competència digital docent.

En funció de les necessitats dels docents es duen a terme formacions específiques de pedagogia i competència digital.

En cas que es detecti una necessitat específica, l’equip directiu pot proposar una formació interna de centre relacionada amb temes de cultura digital.

Sempre que sigui necessari es faran càpsules de formació per a l’ús de les plataformes de treball de l’escola, les eines que ofereix el Google Workspace o sobre algun tema relacionat amb les TIC.