Preinscripció i matrícula

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2024-2025

(actualitzat 05/03/2024)

Atenció!!!! Només alumnes que el curs 2024-2025 han de començar I3 i alumnes d’altres cursos NOUS al centre.

Publicació de l’oferta de places

Oferta de places

Presentació de sol·licituds (del 6 al 20 de març)

IMPORTANT! La sol·licitud de preinscripció l’has d’emplenar i presentar en línia.

Sol·licitud

El codi de la nostra escola és: 17002260

A tenir en compte:

→ Les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de fer la preinscripció en format paper.
→ No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.
→ Hi ha dos tipus de sol·licitud: Electrònica: cal identificació digital o Suport informàtic: sense identificació digital.

Què em cal per omplir la sol·licitud?

Hi ha dues opcions:
1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA:
Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, IdCAT, etc. Si no disposeu de cap certificat digital, us podeu generar l’idCAT Mòbil.
2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC:
Si es disposa del codi RALC (codi identificador del Registre d’alumnes de Catalunya) caldrà utilitzar-lo per identificar a l’alumne/a, omplir el formulari (a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades) i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació:
1. DNI del pare, mare o tutor legal (o del NIE, en cas d’estrangers).
2. DNI de l’alumne/a (si en disposa).
3. Llibre de família: fotocòpia del full dels pares i de la inscripció de l’alumne/a.
4. Fotocòpia de la documentació que acrediti la resta de puntuació (carnet de família monoparental, nombrosa,…).

Consulta el codi RALC del teu fill/a.

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure el vostre fill o filla.

Si tinc dubtes a on em puc adreçar?

Podeu trucar o enviar-nos un correu electrònic i us ajudarem a complimentar el procés.
Telèfon: 972553552
Correu electrònic:  b7002260@xtec.cat

Més informació relacionada amb la preinscripció i matriculació

Guia preinscripció 2024-2025 – Departament d’Educació