Comunicació

Espai web

El centre té aquest espai web a NODES, un servei del Departament d’Educació que proporciona un web amb funcionalitats avançades per als centres educatius de Catalunya.

És un dels canals de comunicació entre l’escola i les famílies, així com amb la resta de la comunitat educativa.

Correu electrònic

Les informacions i/o notificacions d’interès per a les famílies, es comuniquen per correu electrònic. De la mateixa manera, les famílies poden utilitzar aquest canal de comunicació per notificar a l’escola, qualsevol aspecte relacionat amb el seu fill/a.

Entorn d’Aprenentatge Virtual (EVA) – GSuite

Un Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA) és una plataforma dissenyada per afavorir la gestió digital de les tasques pròpies dels processos d’ensenyament i aprenentatge. L’EVA que utilitzem és el Classroom.

Xarxes socials

La nostra escola no té cap perfil activat a alguna xarxa social. Sí que s’utilitzen plataformes com Youtube o Vimeo per enllaçar-hi documents audiovisuals de creació pròpia.