Visita Escola Zumaiena (País Basc) al nostre centre

Aquest mes de març hem tingut el plaer de rebre a la nostra escola a l’Isaak. Director de l’escola Zumaiena, del País Basc. Una escola de 0-18, amb etapes d’infantil, primària, secundària i Batxillerat. Ha vingut acompanyat de la secretària de Societat Catalana de Pedagogia, la Rosa. També va venir la Cap d’estudis de l’escola Espai 3, de Sant Joan Despí, el Toni, l’inspector del nostre centre, i el Jordi Umbert, el director de l’Escola d’Arts en Viu del Prat.

L’Isaak, el director de l’escola Zumaiena, ha vingut uns dies a Barcelona, per donar a conèixer la transformació que ha fet el seu centre en espais i en projecte artístic, i per nosaltres, és una molt bona oportunitat de conèixer aquest projecte i compartir amb ell, la nostra experiència d’Interseccions, amb l’Entretradis i el Teatre, que fomenta l’aprenentatge a nivell artístic, amb l’art musical i l’art escènic, on impartim les sessions amb professors experts de l’Escola d’Arts en Viu del Prat, dintre del nostre horari lectiu.

Un petit grup d’alumnes de 6è, van explicar i tocar una petita peça, per compartir l’Entretradis i el que suposa aquestes sessions per aquests infants. Així com vam poder parlar amb tots ells del funcionament del dia a dia d’Interseccions a la nostra escola.

Esperem iniciar amb el centre Zumaiena un projecte comú que enriqueixi l’art entre els alumnes de tots dos centres.

Us convido a conèixer l’escola Zumaiena del País Basc. Té uns espais meravellosos. Us deixo el link al seu web i al seu instagram. A partir d’avui, som seguidors seus també a les xarxes. És un plaer poder aprendre de vosaltres.

Us animo a veure el vídeo següent: https://youtu.be/XCIJpntJ7nc

Un gran començament Isaak. Molts gràcies per la vostra visita. Fins la propera!

Web Escola Zumaiena

Instagram Escola Zumaiena

Fotos Visita a la nostra escola