Naixement de la revista digital amb alumnes de 5è

Benvolgudes famílies, infants i mestres,

Aquest primer trimestre ha estat cuinant-se a foc lent una primera revista digital per iniciativa d’un molt petit grup de nenes del nivell de 5è. Tot el contingut, temes que han presentat i idees han estat totalment originals per part d’aquest petit grup periodístic que de manera privada, entre elles, recollien i feien aquests petits articles com activitat d’entreteniment lliure, però que van demanar a la direcció de l’escola si es podia fer publicació dels continguts i editar-ho com a revista.

Per suposat des de l’escola hem vist una gran iniciativa literària i que pot animar a més infants si en volen unir-se i si volen aportar més idees pel proper número. Comencem ja amb un número per trimestre, que no és poc, per ser la primera vegada.

Moltes gràcies autores de 5è i molts ànims en aquesta aventura literària i digital 😉

Seguim !

REVISTA DIGITAL “DIARIS”