CuEme

La nostra escola és una de les quatre de tot el Prat que hi participem en el projecte CuEme en el nivell de cinquè. L’objectiu del projecte és treballar competencialment en tot el procés de creació d’una cooperativa, des de l’elaboració dels estatuts fins a la venda de productes d’elaboració pròpia en un mercat.

El curs anterior, vam poder fer la venda dels nostres productes a la Plaça de Roger i Badia, al costat de la nostra escola, i ens vam trobar amb els altres centres que també hi participaven. Va estar un dia molt especial ple de nervis, saludant i coneixent a molts ciutadans que s’apropaven amb curiositat a veure els nostres productes fets per nosaltres i amb tota la il·lusió els hi veníem.

Aquest curs hi tornarem a posar en marxa a cinquè el projectes CuEme. Seguim !