DIA 8M 2023

El passat 8 de Març vam celebrar a la nostra escola el Dia de la Dona, fent un mural amb les fotografies de les dones més importants per cadascun dels nostres infants, portant una imatge o fotografia (àvia, mare, tieta…). Vam fer un mural a Primària i un altre a Infantil. A més, els dies previs i de la setmana anterior, es van fer diverses activitats artistiques relacionades amb aquest dia.

El mateix dia 8M, l’AFA ens va regalar una polsera violeta amb el missatge del 8M, que vam portar tots els alumnes, mestres i personal que formen part de la nostra comunitat educativa en el dia a dia del centre.

Gràcies a tothom per omplir el 8M de moments especials, per la decoració tan maca que recorda aquest dia, i que tot plegat ajudi a reflexionar als nens i nenes de l’escola, els nostres futurs ciutadans, sobre els drets de les dones en la nostra societat, que històricament, sempre han estat molt vulnerats, i que cada dia més, cal seguir lluitant per la igualtat. Ànims! Seguim!

Fotos 8M 2023