Spring Festival Maig 2024

Benvolgudes famílies,

El dissabte 4 de maig va estar un matí ben especial a la Pça. Catalunya de la nostra ciutat. Escoles, instituts del Prat i biblioteques, entre d’altres, es van trobar per una jornada d’activitats en anglès, totes dinamitzades per professorat i alumnat de cada centre, on qualsevol infant podia participar en elles i viure en directe un ambient de música, entreteniment i aprenentatge ben divertit.

És una jornada dinamitzada des del projecte Interseccions, on la presencia dels auxiliars de conversa és fonamental, així com de les mestres d’anglès de cada escola i/o institut.

Gràcies per la vostra presència a la jornada, famílies, mestres, i infants, per fer possible aquest dia, i gràcies a la participació de tants infants a l’activitat preparada per la nostra escola: Nigerian Popsicles and Bracalets traditionals.

Aquí teniu un recull de les imatges del dia:

FOTOS SPRING FESTIVAL 2024