Samarreta pel proper curs!!

Benvolgudes famílies,

Per començar aquest article, volem donar-vos les gràcies pel suport que feu a la nostra tasca educativa .

Ja treballem amb noves idees pel proper curs i una d’elles és tenir una samarreta d’escola desde P3 fins a 6è.

La samarreta portarà per darrera el nom del nostre centre pèro us volem proposar que penseu en una idea, dibuix, collage etc que aniria a la part del davant de la mateixa.

El concurs es tancarà a finals de setembre i el logo que més ens representi serà el que anirà estampat a la part del davant de la samarreta.

Us animem a participar i que ens aneu enviant les propostes al correu de l’escola,

a8022884@xtec.cat