Revista Escola SOM-HI 3.0

Benvolgudes famílies,

Ja està aquí ! Ja tenim la nostra revista del curs 2022-2023 amb tot d’articles i notícies de moltes activitats que els infants han fet aquest curs. A més, hi trobareu amagats personatges de la Warner Bros per tota la revista. Els heu de trobar i comptar quants són 😉

Esperem que aquest recull literari d’una part de les tasques que diàriament en fem a l’escola, us agradi i en gaudiu. Que pugueu compartir la lectura acompanyant als vostres fills/es, perquè siguin ells mateixos que us expliquin tot el que els agrada, han fet i us en vulguin compartir. Busqueu aquestes estones de lectura i complicitat, busqueu petits moments on compartir sigui el millor del dia. Creixen ràpid, i hem de fer tot el possible per crear records, parlant i escoltant-los, perquè segur que en tenen molt a dir. Segur que els encantarà que hi estigueu dedicats a ells/es i serà dels moments que recordaran quan siguin grans.

Des de l’escola, us compartim aquesta revista perquè ajudi a aquestes estones de complicitat i veieu una petita part de tot el que fem a la nostra escola, amb il·lusió i un somriure ben gran cada dia.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Revista Escola SOM-HI 3.0