Projectes d’innovació pedagògica a l’escola reconeguts pel Departament d’Educació!

Benvolgudes famílies,

Ens plau comunicar-vos que el Departament d’Educació de la Generalitat ens ha reconegut com a projectes d’innovació pedagògica el Projecte EntreTradis i el Projecte SI (Salut Integral). El Projecte SI és el quart en què hi treballem i el Projecte EntreTradis enguany serà el cinquè curs en què es treballa al centre.

Una comissió territorial del Departament valora les memòries que presentem les escoles que volem optar a aquest reconeixement i, aquesta mateixa comissió, és la que proposa els centres que hem tingut una valoració positiva

Els projectes d’innovació pedagògica consisteixen en iniciatives d’un centre educatiu, o d’un grup de centres, que formen part de manera explícita del projecte educatiu de centre, que responen a objectius de millora educativa prèviament fixats en un pla d’acció i que aporten evidències del canvi que ha significat per al centre o centres pel que fa a les competències dels alumnes o a l’organització i gestió.

Aquest distintiu és un reconeixement de la feina que hem realitzat des què es van implementar ambdós projectes a l’escola, tot incorporant maneres de fer diferenciadores i amb incidència directa amb el nostre alumnat i el nostre Projecte Educatiu de Centre. A més, es demostra que són projecte consolidats que han permès incorporar millores quant a l’organització i gestió de l’escola i la incorporació de metodologies innovadores.

Felicitat a tota la comunitat educativa per aquest reconeixement!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *