Projecte de Teatre

Des de fa quatre cursos a l’escola implementem Teatre a la franja d’Expressió Oral. Des del segon curs d’implementació del projecte, aquesta activitat s’emmarca dins del projecte IntersECCions que dinamitza l’Ajuntament de la ciutat, on es pretén afavorir les connexions entre la cultura i l’educació dins de l’escola.

Enguany comptem amb la Laura, mestra de teatre de l’Escola d’Arts en Viu de la ciutat, la qual ve setmanalment a les classes de 1r, 5è, 6èA i 6èB a ajudar-nos a treure’ns la por, a construir el procés creatiu i a aproximar-nos a les tècniques teatrals. És un goig viure l’activitat a l’escola.