Nadales 2018

Hola a tots! Nens, nenes i famílies de l’escola!! Volem compartir amb vosaltres les Nadales que hi estem preparant pel Concert al Teatre Modern el 5 de desembre. Si podeu anar fent una ullada des de casa, segur que les aprenem encara millor !!!

Només heu de clicar al nom del curs que esteu i s’obrirà un enllaç al youtube perquè pugueu veure i escoltar la cançó, o en altres cursos, no és un enllaç al youtube, sinó la cançó en versió lletra i versió instrumental, directament amb arxiu mp3.

Podeu observar també, que el conjunt de cançons que estem preparant no només són Nadales, també són cançons referents a la higiene, el cos, la salut, l’alimentació saludable, perquè aquest curs 18-19, en el nostre centre hi treballem aquests temes com a projecte interdisciplinar d’escola.

Gràcies per la vostra col.laboració!!

Anna, mestra de música.

NADALA P3: A LA NIT DE NADAL

NADALA P4: EL COS

NADALA P5: HE FET UN NINOT DE NEU

NADALA 1r: EL NADAL JA ÉS AQUÍ

CANÇÓ 3r A: LES BANANES

NADALA 3r B: EL 25 DE DESEMBRE  NOTA 3rB: FAREM NOMÉS LES DOS PRIMERES ESTROFES I LES REPETIREM.

NADALA 4t: EL DIMONI ESCUAT

5èB  El blues del matí