Mercat del projecte CUEME de 5èA i 5èB

Benvolgudes famílies de l’escola,

Com ja sabeu, l’alumnat del nivell de 5è participa durant  tot el curs al projecte CUEME.

Aquest projecte té com a objectiu que els infants creïn una cooperativa pròpia, amb els seus estatuts, consell rector i comissions de treball. La simulació contempla que els infants facin una petita aportació inicial com a cooperativistes, amb els diners de la qual podran comprar els materials per elaborar els productes que vendran el proper 3 i 4 de juny a la porta de l’escola des de les 8.45h fins a les 9.15h.

Amb els diners de la recaptació de la venda dels productes elaborats cada cooperativa farà una donació a una entitat de la ciutat i la resta dels diners se’ls quedaran per tal de fer una activitat a cada aula ben especial i que els propis infants decidiran.

Us animem a què ajudeu els infants amb l’adquisició d’alguns dels productes que han elaborat i vendran. Us esperem els dies 3 i 4 de juny al nostre mercadet!!!

Us deixem el catàleg de productes que hem elaborat per a què pugueu decidir quins són els que més us agraden i els pugueu comprar. Mireu quines cosetes tan maques…

Productes cooperatives CUEME