L’alcalde ens visita al Joan Maragall

El passat 9 de març, l’alcalde del Prat, el Sr. Lluís Mijoler, ens va visitar, junt amb la Regidora d’Educació, la Pilar Eslava, el Joan Carles, el Cap de Departament, el Pere, director de l’Àrea de’Educació i Cultura, i la Leticia de l’equip tècnic d’educació d’Interseccions.

Van veure tots els espais de la nostra escola i va estar una estona molt agradable compartint el nostre dia a dia amb les activitats i projectes que formen part del nostre centre. Juntament amb un petit grup d’alumnes de cicle superior, van veure com el programa InterSeccions, hi és present en el nostre centre. Des de la singularitat del projecte Entretradis, fins al projecte de Teatre, i per suposat, amb el treball de nostra auxiliar de conversa, la Hannah, com a tres grans eixos que hi formen part de la columna vertebral del Joan Maragall, i que donen impuls a la millora i qualitat dels llenguatges: llenguatge musical, comunicació oral de la llengua catalana amb l’expressivitat oral i corporal amb el Teatre, i la millora de l’anglès fent conversa en petits grups a tots els nivells de l’escola.

Gràcies per la vostra visita, ja sabeu que hi sou benvinguts/des.

A continuació teniu un recull de les imatges d’aquest dia:

Fotos Visita Alcalde