La nostra BiblioTEVA Maragalla

Des de fa 2 cursos la nostra biblioteca ha canviat molt! Com a centre vam decidir que era important oferir als nostres i les nostres alumnes un espai on gaudir de la lectura.

Amb ajuda de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) vam poder renovar el mobiliari de la nostra biblioteca, gràcies AFA!

A més, des de la Comissió de Biblioteca vam presentar un projecte a l’Ajuntament del Prat de Llobregat, pel qual va concedir-nos una subvenció que ens va permetre ampliar el nostre fons bibliogràfic.

Amb el suport i l’ajuda de moltes famílies voluntàries de l’escola que venen setmanalment a la biblioteca, hem aconseguit folrar i catalogar gairebé 1200 llibres! Gràcies de tot cor!

Tot i continuar treballant, ara estem pensant en decorar la nostra biblioteca. Hem penjat dos quadres elaborats pels i les alumnes de 6è als tallers d’artística i també un paisatge gegant pintat per una mare de l’escola. A més, des de la Comissió de Biblioteca s’està treballant en l’elaboració d’un gran Arc de Sant Martí i altres detalls que donaran vida i color a la nostra Biblioteca!

No us oblideu que la BiblioTEVA Maragalla obre tots els dilluns a l’hora del pati, per tal de què tots els i les alumnes que vulguin passar una estona llegint o estudiant puguin venir aquí  fer-ho. Animeu als vostre fills i filles a que vinguin a passar una bona estona amb nosaltres!