FESTA GASTRONÒMICA Un viatge per Europa

FESTA GASTRONÒMICA: “Un viatge per Europa”

Estimades famílies,

Després de tot el trimestre endinsant-nos en el continent europeu, hem pensat que estaria molt bé finalitzar el projecte d’escola que han treballat els vostres fills/es amb una mostra de la gastronomia de cadascun dels països treballats.

La festa tindrà lloc al pati de l’escola el dia 9 de març a les 15.15h.

Podeu preparar un menjar del país que s’ha treballat a la vostra classe o bé obrir la imaginació i cuinar qualsevol delícia d’Europa. Cada classe disposarà d’una taula amb el nom del país corresponent .

Els nens/es pujaran a l’aula a les 15.00h i baixaran a les 15.15h. Mentrestant, obrirem les portes de l’escola a les 15.05h per tal de què les famílies que porteu plats típics els aneu deixant a la taula del país corresponent mentre baixen els vostres fills/es.

Estarem tots plegats/des al pati de l’escola compartint i coneixent plats típics i sabors nous fins a les 16.15h, hora en què les classes aniran a les seves aules per recollir i marxar cap a casa.

Animeu-vos a viatjar junts/es: des del Maragall a Europa!!