Famílies a la classe de P5

A la classe de P-5 “Els dinosaures” hem tingut una visita molt maca. Han vingut els pares del Leo, el Xavier i la Mònica. Ens han explicat  el conte “El llapis màgic de la Malala”, i així hem conegut la història d’una nena que desitjava un món millor.

Quan la Malala era una nena al Pakistan, volia tenir un llapis màgic per a fer realitat els seus somnis. Quan es va fer més gran va tenir un gran problema, només per ser una nena ja no la deixaven anar a l’escola. Llavors la nena va agafar un llapis de veritat i va escriure tot el que pensava: no estava d’acord en que les nenes no poguessin anar a l’escola.

Després d’explicar-nos aquesta història tant emotiva la Mònica i el Xavier ens han dit que penséssim quin era el nostre somni quan ens féssim grans. Ens han regalat un llapis i un full molt bonics i hem dibuixat i hem escrit el nostre somni. Ens ha encantat l’activitat. Moltes gràcies Mònica i Xavier per ajudar-nos a conèixer a la Malala.