Cursa solidària UNOENTRECIENMIL. Gràcies!

Benvolgudes famílies,

El passat divendres 20 d’octubre vam participar tota la comunitat educativa en un repte molt especial: Fer una cursa solidària per ajudar a la investigació de la leucèmia infantil mitjançant la fundació UNO ENTRE CIEN MIL, junt amb les donacions voluntàries de tota la comunitat.

Ha estat un dia molt especial. La cursa amb els nens i nenes d’Infantil va ser al pati de l’escola, i tot l’alumnat de primària vam anar al Parc d’en Fondo d’En Peixo, per organitzar-la en aquest espai a l’aire lliure.

Estem molt satisfets/es i volem felicitar a tota la comunitat educativa per les seves donacions, que ha ascendit a 700 € ! Moltes gràcies ! La Fundació UNOENTRECIENMIL ja ho ha rebut i ja formem part d’aquesta investigació, que recordeu: per cada 2€ ajudem a 8 minuts d’investigació i cada 5€ a 20 minuts.

Així que estem molt orgullosos/es de la nostra comunitat educativa que ens ha ajudat a que cada cop més, sigui possible guanyar la carrera a la vida amb la investigació de la malaltia.

Us convidem a veure aquests moments amb les imatges i videos que teniu a continuació:

FOTOS I VIDEOS CURSA SOLIDÀRIA 20-10-2023